Transport gratuit pentru toate comenzile de peste 100Lei.

Conținut

Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă timp de 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția dumneavoastră, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb..

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul dumneavoastră trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie ambalat corespunzator.

Produse care nu pot fi returnate:

  • Produse personalizate (doar in cazul in care prezinta defect)
  • Servicii de design

Vă rugăm să nu returnați produsul direct producătorului; vă vom furniza o etichetă de expediere.

Rambursări

Odată ce returul dumneavoastră este recepționat și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă informa că am primit produsul returnat. De asemenea, vă vom anunța dacă rambursarea a fost aprobată sau respinsă.

Dacă este aprobată, rambursarea va fi procesată, iar suma va fi returnată automat pe cardul de credit sau prin metoda de plată utilizată inițial, în termen de câteva zile.

Rambursări întârziate

Dacă nu ați primit încă rambursarea, verificați mai întâi din nou contul bancar. Apoi, contactați compania emitentă a cardului de credit, deoarece poate dura un timp până când rambursarea este înregistrată oficial.

Ulterior, contactați banca, deoarece există adesea un timp de procesare înainte ca rambursarea să fie afișată în cont.

Dacă ați urmat toți acești pași și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@poliprint.ro.

Schimburi

Înlocuim produsele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să schimbați produsul cu același model, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@poliprint.ro

Cadouri

Dacă produsul a fost marcat ca fiind un cadou la achiziție și a fost expediat direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou în valoarea returului. Odată ce produsul returnat este recepționat, vi se va trimite un voucher cadou.

Dacă produsul nu a fost marcat ca fiind un cadou la achiziție sau dacă persoana care v-a oferit cadoul a primit inițial comanda pentru a vi-l oferi ulterior, rambursarea va fi trimisă către aceasta, iar persoana respectivă va fi informată despre returul dumneavoastră.

Expedierea retururilor

Pentru a returna produsul, trebuie să îl trimiteți la adresa furnizata de noi (awb.pdf)

Costurile de expediere pentru returnarea produsului vor fi suportate de dumneavoastră și nu sunt rambursabile, cu excepția cazurilor în care ați primit un produs deteriorat sau livrat greșit. În cazul unei rambursări, valoarea transportului de retur va fi dedusă din suma restituită. Costul de livrare al unui retur este gratuit.

În funcție de locația dumneavoastră, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la destinație poate varia.

Dacă returnați produse de valoare mare, vă recomandăm să utilizați un serviciu de transport cu urmărire sau să achiziționați o asigurare pentru expediere. Nu putem garanta recepționarea coletului returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Pentru întrebări legate de rambursări și returnări, vă rugăm să ne contactați la contact@poliprint.ro.

Back to Top
Produsul a fost adăugat în coș